1 Temmuz 2009 Çarşamba

Kaka'nın İmza töreni.


Dün akşam tv kanallarını dolaşırken NTV Spor'da denk geldim imza törenine.Tribünlerde binlerce kişi arka fonda pişmiş kelle gibi sırıtan Perez ve bembeyaz 8 sırt numaralı Real Madrid formasının içinde Kaka.Basın toplantısın da transferinin kısa bir özetini yapan Kaka şunları söyledi:Milan dan ayrılmam ilk olarak Ocak ayında söz konusu oldu.Ben takımımı çok sevdiğim için ayrılmadım,ayrıca ayrılmanın da zamanı değildi.Global kriz herkes gibi futbol sektörünü de vurmuştu.Milanın da yapacak birşeyi kalmamıştı.Ve Madrid kapısı bana sonuna kadar açıldı.Dün imza töreninde hayatımın en unutulmaz günlerinden birini yaşadım.Takımımızda son derece değerli oyuncular var umarım hepberaber Madrit'i eski günlerine kavuşturacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder