27 Ağustos 2009 Perşembe

Sampiyonlar Ligi Gruplari

A Grubu:
Bayern Munih
Juventus
Bordeaux
Maccabi Haifa

B Grubu:
Manchester United
CSKA Moskova
Besiktas
Wolfsburg

C Grubu:
AC Milan
Real Madrid
Marsilya
FC Zurich

D Grubu:
Chelsea
FC Porto
Atletico Madrid
Apoel

E Grubu:
Liverpool
Lyon
Fiorentina
Debreceni

F Grubu:
Barcelona
Inter
Dinamo Kiev
Rubin Kazan

G Grubu:
Sevilla
Rangers
Stuttgart
Urcizeni

H Grubu:
Arsenal
AZ Alkmaar
Olympiakos
S.Liege

Evet Sampiyonlar Ligi'nde gruplar icin cekilen kuralar bu sekilde sonuclandi.Temsilcimiz Besiktas B Grubunda mucadele edecek.Rakipleri ise Manchester United,CSKA Moskova ve Wolfsburg.Besiktas'in grubunu degerlendirecek olursak bana gore cok zor bir gruba dustu Besiktas.Son Premier League ve Bundesliga sampiyonuyla mucadele edecek bu grupta,isleri cok zor.Ayrica CSKA Moskova takiminida kucumsememek gerekiyor.Malum Rusya'da hava sartlari ve zemin Besiktas'a zor anlar yasatabilir.

Diger gruplari degerlendirecek olursak pek olum grubu tabirine uyan gruplar yok.Bana gore G Grubu kolay bir grup,Besiktas'in buraya dusmesini isterdim acikcasi ama olmadi.Benim merakla bekleyecegim maclar AC Milan-Real Madrid ve Barcelona-Inter maclari...Ayrica Liverpool-Lyon maclari ise gollu gecer diye tahmin ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder